logo serwisu
szukaj
Home / Dla klienta / Centrum pomocy

Centrum pomocy

Produkty niestandardowe. Czy mogę zamówić produkt spoza oferty standardowej np. w innym formacie? Jaki jest czas oczekiwania na wycenę?

Tak. Jeżeli chcesz wydrukować niestandardowy projekt wyślij zapytanie na naszego maila: biuro@superdrukarnia.pl

Podaj informację jaki format Cię interesuje, nakład oraz rodzaj papieru. Na zapytania odpowiadamy w ciągu 24/48 godzin, jeśli złożysz zapytanie w dzień wolny od pracy, odpowiemy na nie w najbliższy dzień roboczy. Na skomplikowane wyceny możemy potrzebować więcej czasu, dlatego prosimy o cierpliwość.

Skąd mogę mieć pewność, że dla danego produktu wybiorę odpowiedni surowiec?

Dla każdego produktu zamieściliśmy do wyboru te surowce, które są dla niego najbardziej odpowiednie. Jeżeli nie masz pewności możesz odwiedzić naszą drukarnię i zobaczyć na żywo wybrany materiał, zawsze też możesz skonsultować swój wybór z naszymi pracownikami.

W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić na kilka sposobów dostępnych na stronie: płatność internetowa (PayU), tradycyjny przelew na konto, możesz też opłacić zamówienie na miejscu kartą lub gotówką (do 300 PLN), powyżej tej kwoty wymagamy przedpłaty.

Czy na stronie są dostępne szablony produktów?

Tak, na naszej stronie przy każdym produkcie są dostępne szablony do przygotowania projektów według wytycznych do druku.

Jakie wytyczne powinien spełniać plik do druku?

Przesłane do nas pliki powinny być zapisane w formacie PDF, w rozmiarze zamawianego produktu, należy też dodać spady po 3mm z każdej ze stron oraz w kolorystyce CMYK.  Jeżeli nie jesteś pewien czy Twój plik spełnia wymagania wyślij go nam do weryfikacji lub po prostu zleć nam profesjonalny projekt graficzny.

Czy mogę zlecić Państwu wykonanie projektu graficznego?

Jak najbardziej wykonujemy projekty graficzne. Jeżeli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszamy do zakładki PROJEKTY GRAFICZNE, następnie napisz nam w mailu wszystkie wytyczne, prześlij treść która ma się znaleźć na projekcie oraz potrzebne grafiki. Po wysłaniu przez nas projektu do akceptacji sprawdź gruntownie treść oraz szatę graficzną. Po uruchomieniu produkcji zaakceptowanego projektu, zmiany nie będą mogły być wprowadzone. Za błędy niezauważone w procesie akceptacji firma superdrukarnia.pl nie ponosi odpowiedzialności. Akceptacja projektu jest równoznaczna ze zwolnieniem zlecenia do dalszej realizacji. Prace i projekty graficzne zlecane od podstaw superdrukarnia.pl, są własnością firmy Grupa MM Sp. z o.o.. Wyłączenie tej własności wymaga pisemnej informacji Zlecającego.

Jaki jest czas oczekiwania na moje zamówienie?

Na naszej stronie są podane 2 terminy realizacji:

Standardowy

Ekspresowy

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na naszej stronie (login i hasło otrzymasz mailem). Po zalogowaniu kliknij przycisk zamówienia, tam znajdziesz informacje o statusie swojego zamówienia. Tutaj też możesz opłacić swoje zamówienie, zmienić adres do wysyłki lub dane do faktury.

W jaki sposób otrzymam fakturę za zamówienie?

Faktury są wysyłane w sposób elektroniczny na maila, na prośbę klienta możemy wydrukować fakturę.

Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Istnieje taka możliwość, w celu takiej wysyłki skontaktuj się z naszym biurem obsługi.

W jakiej rozdzielczości powinny być pliki do druku?

Dla druków cyfrowych i offsetowych pliki powinny mieć rozdzielczość 300 dpi, przy drukach wielkoformatowych np. banery dopuszczalna jest niższa jakość – minimum 72 dpi.