logo serwisu
szukaj
Home / Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty.

1. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dokładny opis niezgodności, zdjęcia oraz żądanie reklamacyjne.

2. Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni roboczych od odebrania zamówienia.

3. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia. Wyjątek stanowią reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy, które rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych od kolejnego dnia roboczego.

4. Różnice w kolorystyce porównując monitor komputera z wydrukiem nie są podstawą do reklamacji. Staramy się jak najwierniej odwzorować kolory zawarte w projektach, ale mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne między różnymi maszynami drukującymi.

5. Dopuszczalne są pewne odchylenia podczas procesu produkcyjnego. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące odchylenia:
a) przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm,
b) przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania) – tolerancja do 2 mm,
c) przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsca jej usytuowania) – do 2 mm,
d) przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,1 mm,
e) różnic ilościowych i jakościowych zamówionego i dostarczonego Klientowi produktu – nie przekraczające + / – 5% ilości zamówionej.
f) przy lakierowaniu UV wybiórczym – pasowanie rysunku i warstwy lakieru: tolerancja do 1 mm

6. W przypadku rozpatrywania niejednoznacznych reklamacji Drukarnia może zażądać od Klienta zwrotu całości lub części nakładu. 

7. Reklamacje dotyczące jakości przesyłek kurierskich rozpatrujemy na podstawie protokołu szkody.

8. W przypadku druku na koszulkach dopuszczalne jest odchylenie odległości zadrukowanej grafiki od wskazanego pola zadruku do 10 mm.

9. Maksymalna rekompensata za reklamowane zlecenie nie przekracza 100% jego wartości.

10. Materiały wykorzystane we wzorniku mogą różnić się od tych stosowanych w druku zamówień.

11. Drukarnia ponosi odpowiedzialność wyłącznie za własne działania i zaniechania. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań lub zaniechań osób trzecich, w szczególności za opóźnienia w przekazywaniu środków przez instytucje finansowe oraz przewoźników, przez których realizowana będzie dostawa produktów do Klienta.